godnatt.

Tyvärr så krånglade filmen och det blir ingen film...

Men jag har nu suttit och fixat lite bilder och ska stänga av datan nu men ska ju uppdatera här lite ju.

Jag slutade vid två och tog två bussen hem, men mamma var i GBG och kunde inte hämta mig så jag gick hem. Rätt gött ändå.
Jag gick in och bytte om och åt lite samtidigt som jag satt framför datan. Sen gick jag ut och red Thistle i hagen. Det där lilla busfröt blir då aldrig trött.
Jag skulle precis gå bort till Cindy och Zack då pappa kom och kunde köra bort mig då han ändå skulle dit. Jag red Zack & Cindy i paddocken och jag insåg då att jag saknar att rida i linne och hoppa i paddocken och trimma som förut. Och att rida i vattent och galoppera på vägarna. Men åter till vintertiden :(

Åkte med pappa hem efter att ha fixat i stallet och tatt in hästarna. Då åkte vi hem och fixade de andra stallet och släppte in dem. Gick in och kollade på handboll, rätt lika ändå. Men Frankrike var ju bättre men hoppas Svergie klarar att ta en Bronsmedalj. (y)
 
Nu ska jag lägga mig och kolla på hela Serien Vampire Diaries. Med varm o'boy.

PUSSS.


Den här bilden på Twixy är till Amanda. De är så fina tillsammans och jag saknar de grymt mycket mina älsklingar! <3


Kommentarer
Postat av: Amanda larsson<3

aww älskar dig jenny!!finaste bilden!!saknar diiig<3

2011-01-30 @ 15:20:59
URL: http://amandáaalarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0