hehe, natti ...eller inte

Jag blev så sugen på outfit att jag gjorde en till ... vilken färg? jaru. Den kommer imorron.
Ska inte bli mer än EN per dag från mig. Ska försöka variera med färger så gott det går.

Elsa har åkt hem nu men vi åkte ju skridskor på sjön. Riktigt najs fast jag var inte så duktig på det där med skridskor men jag ramlade inte och jag är stolt över de.

Jag & Elsa pysslade med Zack och Cindy. De är så söta i sin vinterpäls. Sen efter vi vart och åkt skridskor så gick vi in och kollade på VÄRLDSCUP HOPPNINGEN. LOVE IT. Och sjävklart vann Marcus Ehning. Han är helt enkelt grymt bra.
Vi red Thistle och Palett i hagen och trimmade lite. Thistle fick trava och galoppera lite av sin energi och sen kunde han arbeta riktigt bra min prins :')

Och imon är det skola :/ Inte lika kul men får ta mig igenom den och sen hem och rida.

Så det blir ett tidsinlägg imon då min andra OUTFIT kommer upp... Undra vad det är för färger.
Jag försöker sätta ihop något jag själv skulle kunna ha på mig dock finns det en och annan grej som jag absolut inte skulle vilja ha på mig men som är snygg till just den outfit.
Men ska duscha nu för att kunna lägga mig och kolla på en film som redan har börjat.
NATTI.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0