Hjälp!

Tjenis Penis ;)
Har varit en del dålig Uppdate .. JAG VET ;)
Men jag har haft såå mkt med hästar, kompisar och skolan .. (Inte bra :/ )
Men änkte säga vad som kommer att hända nu snart ;)

* Nästa vecka ska jag åka och rida en ponny (igen)
*Sedan så ska jag tävla "den" ponnyn på en klubb tävling :D
*Sedan får vi se om det blir ngt med den ;)
*snart är det Kabareé på min skola .. PINSAAMT

jajaj .. idag red jag Sharon päron .. och vi skulle "hoppa" blev inte så högt eftersom att vi precis har börjat hoppa dom .. SKIIITTTT pigg ;)
Men men det ordnade sig till slut (A)

Sedan tänkte jag på att jag ska ju på Clear round .. och då behöver man ju inte ha vita byxor? eller vad tycker ni?
aja .. jag klippte ihop en Outfit .. som jag TROOOR att jag ska ha på mig :)
grå

*Jacson byxor (gråa)
*John Wittaket shabrak! (mörk blå)
*KL rid strumpor! (börkblåa med röd och vitt)
*Pioneer stövlar (svarta)
*KL tävlingströja (röd)
Vad tycker ni?
HJÄLP ;)

Sedan gjorde jag en ny "Mamma snälla!" OutfiT! <3


*Charles owen hjälm (svart)
*Gland Gordon pannband
*HV Polo transport skydd
*Dyon shaps (svarta)
*Gel padd med Ludd!
*KL dun väst (röd)

Aja .. nu ska jag dra ner och kolla på fil .. pusshej ! <3

xoxo






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0