Idag :D

Hejhej :)

Idag gick det ssuupeer bra när jag red ponnyssaarna :D (Y)
Skojjar inte asså ;O
Gjorde Ungefär samma övningar med båda hästarna :)

*Först så skritta jag fram (Y)
*Sedan Så tog jag tyglarna och jobbade med öppna och sluta på volten!
*Sedan samma i trav !
*Sedan Gjorde jag lite serpentiner .. och när jag skulle gå åt andra hållet .. (Nyserpentin sväng) så gjorde jag öppna !
*Sedan travade jag över bommar !
*Sedan så gjorde jag gallopp bommar med bom .. litenkavaletti .. och bom!
*Sedan övade jag lite på Galopp ombyten :D

Gick ganska bra med båda om jag får säga det själv :D
Slänger in varsin bild på dom (A) <3


Prinsen :D <3


Sharon :) <3

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0