Kingsby Thistle

(Samma bild som tidigare inlägg. Fast text om hästen.)................................................................................................................................................. Den här hästen har lärt mig så otroligt mycket genom året vi har haft tillsammans. Han betyder enormt mycket för mig och vi har gått från Lc till Msvb. Han må vara en liten C-ponny. Men han kan hoppa hus. Han är en av de hästarna som alltid kommer finnas i mitt hjärta, nära eller långt bort, du är fortfarande kvar i mina tankar å i mitt hjärta. Vi har fortfarande något år på oss innan jag blir alldeles för lång. Men du ska veta, jag älskar dig Thistle."Du är pigg o elegant, du är min diamant" ..................................................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0