Lista och lite grejs ;)

Tjaba tjena hallå ;)

I hälgen "tävlade" jag på TFRK's cl med en prov häst , (Provrider) och det gick vel ganska bra endå . För dels så har hästen inte hoppats sen jag prov hoppade den första g (Innan jul lovet) och det är ett tag sedan?
Aja , så vi blev nolla i första klassen (90 cm) och sedan i andra klassen fick jag 4 fel på sista , men det var helt och hållet mitt fel :/ var ett mitt-imällan språng och jag ville att hon skulle ta ett längd hopp pga av det , men det blev bara skit, och vi krachade :O
Men men , det var inte bara det jag gjorde fel heller. Eftersom att Sharon har en sån liten galopp , så känns det när det går fort och när det går segt?
Såå jag trodde att det gick lite snabbt , och då höll jag lite mkt i munnen (kännde mig lite dum) .. såå det var det ;(
Men Biddy var en UNDERBAR ponny som bara ville väl , men jag vet inte om vi ska köpa henne eftersom att jag har ganska långa ben (167.5 typ) så var mina ben ganska långt ner på magen:(
JÄTTE SYND tycker jag , eftersom att det bara e anldeningen till att jag inte kan ha henne .. För jag växer i ca 2 år till .. så jag kan lika med bli 170 eller 175 .. så vi ska kolla på lite mera kraftiga ponnys .. !

Nu ska jag dra ner till stallet och sedan hem och plugga !

Idag: Skolan-Äta mat-Kolla datan-stallet-plugga!
Onsdag: Skolan-äta-träning-plugga!
Torsdag:JAG FYLLER ÅR     Skola-äta-stallet- .. och PLUGGAAAAA
Fredag:Skolan-äta-Hoppträning!
Lördag:?
Söndag:?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0