Om mg :D <3

Hej hej :D
Här kommer lite info om vad jag är bra på och lite mindre bra på :D

BRA:
Jag gillar inte att skryta och sånt så... men jag ska vara ÄRLIG :D
Om man säger så att jag är "bra" så är jag nog ganska bra på att hålla lungnet ganska bra när te:x hästen får fanatt eller e helt annmält störd , att likxsom inte bli helt stel i kroppen! ;)
Jag är också ganska bra på att hålla om benen .. aa visst ibland kanske jag råkar släppa .. men jag tycker endå att jag lyckas få till det rätt bra :) <3

DÅLIGA:
Min lite mindre bra sida är vell att över hindret kan mina armbågar riktas utåt ibland .(Om man ska vara petig ;)
Förr var min andra dåliga sida .. att jag kunde bli lite hår i handen .. men det har jag facktist lyckats få bort :D

Jaja .. nu ska jag ner till atallet och rida Sharon och Prinsen :D

xoxo!

OSERIÖS BILD ;O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0