PYROMANER PÅ GÅNG

sitter hos Elsa nu å chattar med hennes käraste. Så gulliga e de, nämner inte vem men alla kommer få reda på de för eller senare xD
Vi har vart såhäääär duktiga idag, vi har städat båda stallen å vi har även ridit Zack å Cindy jag fick rida Lana åxå för hon va typ helt crazy. Nu lyssnar jag på musik å nu kom hon tillbaks :)
Då ska jag duscha å Elsa chatta med hennes LOVE :D
Vi var även pyromaner som tände på påsar. Bilder kommer då vi typ eldar upp flera påsar ;) LOVE IT.
Jag blev typ sur först för att de inte tändes men sen så blev de eld :)
Elsa vill ha datan nu ska ge den till henne, haha. Secreten avslöjas imon ;)
/jenny, bilder kommer sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0