Underbar morgon? :P <3

Hejsan hoppsan ;)
Vilken underbar Lördags morgon?
Jätte fin sol :D <3

Aja ifag blire att gå till stallet och rida Sharon Älsklingen , efetrsom att hon vär så JÄVLA fin igr så tänkte jag bara ta det lungt med henne :D
Men igr så skulle jag bara rida igenom henne , för hon hade nämligen stått i (3) dagar pga att jag varit sjuk , eller ja jag har haft jövligt mkt migrän :/
Aja tbx till sak ;)
-Först skrittade jag fram henne i ca 10-15 min.
-Sedan red jag igenom henne öåp volten i skritt.
-Sedan gjorde jag öppna och sluta
-Sedan så gjorde jag trav , i serpentiner.
-Sedan jobbade jag henne i öppna och sluta i traven.
-Sedan gjorde jag galopp, både länga och sedan korta !

Jaa hon gjorde jätte bra ifrån sig ;)

nu ska jag plugga ;'(
xoxo''



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0