2 delar

Jag är ju husvakt nu tills på fredag eller till Lördag morgon. Och jag har inget internet där borta.
Så uppdateringen från min sida varierar denna vecka.

Men så fort jag är hemma och har tid så slänger jag upp ett och annat inlägg.

Idag ska Emily iväg till en kompis och sen till Sussies om jag fattade det rätt. Och hon frågade om jag kunde ta ALLA hästarna.
De vill säga 11 hästar men 2 av dem ska jag inte rida. Ska jag rabbla upp alla? jag gör för då har jag något att skriva om.

Palett - skadad. Hon har skadat sitt ben. Inget allvarligt. Ska byta bandage och beta henne lite.
Lana - rider My antar jag.
Ubbe - ska jag rida ut en lagom runda. Då han gick väldigt länge och bra igår.
Mona - ut och galoppera och ha lite kul.
Twixy - ska rida ut henne. Och ska klättra och rida i skogen.
Zack - rida i sommarhagen.
Cindy - longera i sommarhagen. ( hon lyssnar riktigt bra när man pratar med henne när man longerar henne )
Thistle - ska jag rida ut. "Stålebo rundan"
Lilleman  - Sjörundan på Nääs.
Goliat  - Sjörundan på Nääs.
Otto - rida runt lite i hagen och skritta på vägen.

Så det är en del hästar och man önskar att man kunde dela sig själv i 2 delar. Nu ska jag byta om till ridkläder och påbörja min ridning :)

vinterbild som är ovisad på min prins. <3
/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0