9 juli

Igår glömde jag att säga att min pappa fyllde år. Han blev hela 39 år, Grattis i efterskott.
Fast jag grattade han faktiskt igår.

Idag vet jag inte riktigt hur dagen ser ut. Inte planerat något eller så. Men ska rida ut Ubbe och Twixan och Mona måste ha nya skor innan hon kan göra något.

Mamma kör säkert ner mig till hästarna eller pappa. Beror på om de ska någonstan. Men Emily kom hem sen inatt då hon har vart i Falsterbo med sin kompis. Antar att de hade rätt kul.

Nu ska springa ner och äta frukost. Kan slänga upp ett och annat inlägg efter frukosten. Hästarna och alla djur är ute iaf sen nästan 2 timmar tillbaks så de är glada och nöjda :)

Hade lite kul i picnik nu på morgonen och redigerade en bild så ni skulle få lite annorlunda bilder istället för samma ;)
/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0