A-A-Amanda

Vart med Amanda en hel del nu min bästis ;)
hihi.

Började med att vi hämtade upp henne efter träningen med Thistle. Hon åkte med hem och vi bytte om. Sen så åkte vi med mamma och mina systrar och badade i Lygnared. Riktigt kul och träffade en hel människor och jag skrattar fortfarande åt bikini-killen.

Vi sov över hos grannen (det huset jag har passat) och gick upp på morgonen och red Mona och Twixan. Amanda ville hoppa Twixan lite i paddocken och eftersom Amanda rider så grymt så sa jag ja. Och hon hoppade barbacka till 105 cm. Älskar verkligen den hästen.
Hoppade även de med Mona barbacka och sen blev Mona såndär "Jag vill inte jobba likabra att skritta och strunta att gå fram för skänkeln och bara vänta tills jag får galoppera ute" häst. Men annars gick det super.
Åkte med Pappa som släppte av hos Zack och Cindy. Sen gick vi till godisfabriken vidare till Ingared vidare till Norsesund och tog bussen till Vb till Catania.
Amanda hoppade för mig och jag gjorde en lite fuling och höjde när hon inte hade någon aning. De hoppade 110 cm Rekord för båda två.
Tåg tåget till Floda. Käkade pizza och hade allmänt chill. Sen buss till Maden och red dem där. Sen kom våra mammor och hämtade hos då våra vägar splittrades.

Men jag hade så kul med henne så jag tror jag dör. Verkligen glad att jag har henne som vän.
Bilder kommer någon dag !

/jenny

Kommentarer
Postat av: amanda

AHAHAHAHAHAHA, dör när jag tänker på bikini-killen xd <3

2011-07-10 @ 00:00:13
URL: http://amandaliljevall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0