amanda larsson

Amanda ringde mig för en stund sen då Emily fortfarande låg och sov. Men nu är det bestämt att Amanda kommer hit och rider Twixan med mig och Ubbe och Emily med Lana. Drar ut på en lång ritt och testar lite nya vägar skulle jag kunna tro. Trevligt.

Men innan dess så ska jag fixa i stallet och städa bort lite grejer ink slänga !
Men det kommer jag hinna. Amanda och hennes mamma kommer vi halv 2. Katarina (amandas mamma) ska hänga med mamma ner till Sommarbetet och lämna Mona.
Och för er som inte visste så är Mona riktigt svårlastad.
Hon är inte rädd eller så utan ett riktigt enveten sto. Så det lär la ta sin stund. Men de kör nog på den idén vi senaste hade när vi lastade Mona när hon skulle hem hit. Då serru, då ska det gå.

Får hoppas på lite videobloggar för det var en tag sedan.

Tidsfördrivt ;)
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0