Back on the track

Nu kan jag äntligen blogga efter en heldag full proppad med en massa grejer.

Jag och Emily har städat i ordning och lagt alla kläder i våra lådor osv för det var ett helt bord med bara massa kläder.
Sen red vi hästarna på sommarbetet. Måste bara säga att Thistle var världensbästa idag. Han steppade ingenting. Skrittade för det mesta då jag inte ville stressa upp han. Men när vi kom in i skogen så var det några stockar som man kan hoppa över eller som man måste hoppa/gå över. Han hoppar och fattar en mjuk och fin galopp på tygel. Bröt av till skritt sen och han skrittade så lugnt och fint. Han var helt klart bäst !
Sen åkte vi vidare till Zack och Cindy och red de i hagen då Cindy har tappat en sko. De gick kanon bra.
Kom hem och stallet hade vi redan fixat. Pappa hade börjat med maten.
Vi åt sen gick vi till Mona och Twixan hos grannen ( får ju ha den marken ) och då pratade jag lite med Lasse ( han som bor där ) och jag ska vara husvakt från den 2 till den 9 juni. MONEY MONEY MONEY ;)

Red Twixy och Mona lite i hagen för att leta efter grimman och en flughuva som Twixan hade tappat. Sen gick vi hem med dem då Mona ska få en ny sko imon då hon har tappat en.

Nu ska jag sluta skriva för det blev en massa text. Film på mig och Ubbe från igår är på väg upp :D

/
jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0