Christian (L)

Hejhej ..
Denna helegen har min broder varit hemma hos mig , alltså har jag passat han ;D
Han är så go och sötaste (y)
I lördags .. (igår) så var vi på tjejkväll hemma hos grönvalls , och det var grymt kul!
Började med att vi gick ut och gick med alla hundarna (mindre kul!) sedan gick vi in och började laga mat , fick bli taco .. muuuummsssssss , sedan åt vi och alla var nöjda och belåtna. Efter det så fick Christian kura ihop sig framför en film , med en skål jordgubbar ! .. sedan somna han (y) sååå vi fick kolla på alla möjliga filmer , och äta en massa godis och chips, Mohahahahhahahahah (Y)
Ilf , när kl var ca halv 1 körde Antonia hem mig ,natta ,christian och mollie från tjejkvällen.. och dagen slutade i sängen ;)
Idag åkte christian hem och han blev jätte ledsen när han skulle det , men men ;//
Efter att han åkt hem åkte jag , mamma och gunnar till Uddevalla (Y) och mer säger jag inte ,,, bara att jag HOPPAS , VILL .. och HOPPAS (igen) .. och kännslan var hely U N D E R B A R !
tihihih ;D
bilder från i helgen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0