dagen 30 augusti

Snart börjar skolan, snart börjar jag 9:an
Måste börja planera med hästar, läxor osv. Vi tar det som de kommer.

Idag ska Ubbe & Thistle skrittas ut eftersom de tävlade igår. Får se om jag åker och rider Zack och Cindy eller Palett och Otto. Är inte helt hundra än men återstår att se.

Förövrigt så ligger jag i min säng nu och skriver och tänker att skolan börjar om 22 dar ?!
Vilket sommarlov, det har gått riktigt snabbt. Alla skratt som jag har fått dela med underbara personer gör mig bara glad av att tänka tanken på. Hästarna har njutit av sommaren riktigt mycket och vi ska påbörja den sista boxen i stallet. Detta blir en C-ponny box eftersom det inte gick att göra den större. Visar i ett annat inlägg.
Nu ska jag ut till solen,  see ya later

/jenny (bilder ur arkivet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0