dagens att göra 27 juli

Idag är det iaf stor sol och inga moln. Dock är det inte så varmt än men får se hur vädret blir och om det blir bra bär det av till sjön och bada med hästarna då det var ett tag sen och speciellt Ubbe blir helt till sig. Han älskar det och vill aldrig gå därifrån. Min fina ponny.

Thistle får säkerligen gå samma runda som Ubbe och ta en sväng i vattnet. De förtjänar de nu efter denna helgen och ha lite roligt.

Sen får vi se hur det blir med de andra hästarna. Kanske rider ut Mona. Zack och Cindy har tappat varsin sko och måste därför ridas i hagen eller mjukmark.

Otto och Palett får ridas ut och får la se om Lana hänger med. My rider henne isf.

Det var lite om vad som ska göras idag men måste städa sadelkammaren. Ser om som någon har släppt en bomb där inne. För grejer överallt. Speciellt nu efter Varberg. Hade kunnat visa bilder men era ögon hade typ ploppat ut för så stökit är det, tyvärr. Men ni kan få se bild efter när det är städat och klart.

Fick några jätte fina bilder från Tina marie binnås @fb

Kom precis in på banan.


Ärovarv då jag kom 2.a med bästa ponnyn, fick ett rött JW schabrak. Älskar dig Thistleplutt!

Tack för bilderna!! Om det är någon mer som har skicka gärna till : [email protected]

/jenny

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jätte fina bilder. Och jag måste säga att jag beundrar ditt skänkelläge. De ligger helt perfekt. Inte för långt bak och inte så att det blir stolsits. stort + till det. Du rider jätte bra Jenny. Glöm inte det !



kram :)

2011-07-27 @ 11:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0