Dagens göra

Idag blir det fixa stallet för det ser ut som ett bombnedslag efter vi kom hem med alla grejer från Varberg.
Rida alla hästar.
Jag vet inte vad som väntar sen, alltid något iaf.

Jag är trött på skitsnack, jag är trött på att folk ska ha stenkoll på en. Trycker ner en så fort det går dåligt. Men om det går dåligt för dens barn så blir de sura på allt annat än sitt egna barn. Jag får skiten. Men det får rinna av mig, orkar inte bry mig om er/dig. Om ni/du försöker trycka ner mig så good luck with that.
Jag vet bättre, jag har människor runtomkring mig som gillar mig för den jag är. Men  NI/DU ska alltid hitta något fel och beskåda det på film sen. Men SNÄLLA lev era/ditt liv och lämna mig ifred. Jag klarar mig utan er/din stenkoll på mig och min ridning.

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0