Efter?

hheheh .. blev inte av det med att jag skulle göra massa inlägg? ;D hahah men nu ska det hända har jag lovat så har man (y)
Btw !
Såg att vi fått många nya bloggläsare , stort LOVE till er , fortsätt så :D

PUNKT ETT!
Dagens "göra/gjort"
Dagen började med en seg start och jag kravlade mig upp från sängen , och gick väääldigt långsamt neråt ;)
Frulle för dagen blev 2 st ost mackor , te och hehhe lite Taimat ^^
Efter att ha smaskat i mig frullen framför Disney Channel , så tittade jag på TV en bra stund tills det var dags att dra ner till Lerk ! Jag skulle måla boxen , som min D-ponny senare ska stå i .. (om jag får hem ngn snart -.-) och jag började med att täcka över alla spark-märken med grön färg .. eftersom att det är boxens färg .. efter det målade jag hela dörren .. det var en massa spark-märken och orkade inte "dutta" så jag målade hela skiiten ;)
Efter att jag blivit nöjd stack jag upp för att hämta vit färg i "Lilla" stallet . men när jag går förbi Prinsens box .. så stannar jag till och tänker .nää sådär kan den inte se ut :O
Så jag målade lite med vit färg i den.. lxm runt fönstrerna och lite ram lxm?  aaa ilf sedan stack jag ner och gjorde samma i den andra boxen (y)
När allt var målat cyklade jag hem och åt Lunch (y)
När klockan tickade till dryga 5 tiden så kom jag på att jag var tvungen att sticka till Ponny'sarna ;) så jag vänta de på bussen som gick vid 10 i 6 .. så jag var framme vid 6 .
När jag kommer fram så kikar Vicki fram sitt huvud från sitt hus och frågar om jag vill ha mat .. så ja ni fattar ;) Jag frågade ilf Vicki om hon ville Skritta med på Prinsen, så vi skrittade ut en sväng (y) efter det så satte vi upp lite hinder . och sedan åkte jag hem (y)
Och nu sitter jag här ;D <3
nästa inläg kommer lovers :P
---->
xoxo
/Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0