Fixat och klart

Nu har jag vart i stallet och gick ut en sväng med Ubbe. Åsa hade redan gått ut med Thistle så han behövde inte gå ut igen. Mamma kom senare och mockade medans jag var ute och gick. Jag lindade med paddar och sen fick han gå in i sin box. Lindade och paddar på Thistle. Sen fick alla hästar kvällsmat.

Det är världens största vattenpöl/ar runtomkring och i stallen. Eftersom vi har tillfälliga boxar (mobil box) så står de ut på bar mark. (självklart har man spån) men det är grus under.
Goliat åkte med Ulf hem som körde hem Nisse. Så vi bytte box på Lilleman - tur det för jäklar vad vatten det är i den nu.

Vi har stallet för oss själva, eller det är en b-ponny längst ner i stallet men annars bara vi. Alla nääsare stod där innan men har nu åkt hem. Så Thistle,Ubbe och Lilleman står kvar. Och det är bara Ubbe som går imon.

Ubbe går La imon och Msvb debut. Om vi har tur blir det så att vi hoppar in pga underlaget ute. Helt söndertrampat och halt som sjutton, dessutom ska det regna hela natten och hela dagen med små solchanser.

Men Amanda fortsätter att uppdatera er om resultat då jag förmodligen inte kommer skriva något imon, För imon kommer även Sanna Jigblad och hjälper mig lite och peppar på. Mina stövlar gick sönder så hon tar med sig sina så jag får hoppa i ett par för stora stövlar ( i vaden ) men det ska nog allt gå.

Nu ska jag äta något och sen sova, är otroligt trött !

om någon ens kommenterar om min hand att jag inte lättar så kan jag stolt berätta att vi kommer stort in i en kombination och han tog knappt i när han skulle hoppa ut men han flyger över varje hinder.

Min fina och vackra prins <3
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0