FU!

Det är helsjukt  så otroligt fel man kan ta på en människa?
Jag brukade se upp till dig .. för att du var den du var , tuff och modig ..
Men idag vet jag vem du verkligen är .. och alltid varit , en feg människa som inte står för vad den säger..
Sonna har jag aldrig viljat ha i mitt liv , och du är inget undantag .. jag tänker inte sitta och sopa upp efter dig och bära på allt du gjort så ..
dra ifrån mitt liv , och alla andras som du förstört ..
Det är helsjukt  så otroligt fel man kan ta på en människa?
Jag brukade se upp till dig .. för att du var den du var , tuff och modig ..
Men idag vet jag vem du verkligen är .. och alltid varit , en feg människa som inte står för vad den säger..
Sonna har jag aldrig viljat ha i mitt liv , och du är inget undantag .. jag tänker inte sitta och sopa upp efter dig och bära på allt du gjort så ..
dra ifrån mitt liv , och alla andras som du förstört ..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0