gårdagen

Så måste jag ha gått upp en massa kilo så mycket som jag åt och gottesaker hit och dit.

Jag började med att rida Thistle i en hage hos grannen och red lite lösgörande och han släppte efter jätte fint och bra.
Gick in och bakade en tårta, bytte om och gästerna kom. Efter vi hade fikat så bestämde jag mig för att skritta ut Ubbe och han går som alltid som en klocka nuförtiden.
Hämtade in Twixy medans de andra satt och åt tårta. Red ut henne en sväng och det är väldigt svårt att arbeta henne på det bettet när hon ligger på men hittade tillslut knapparna.
Mamma har sagt att hon vill rida Twixy innan hon åker härifrån så då passade jag på och frågade mamma och mamma red ut en sväng sen lite hagen. Sen tyckte hon att jag skulle hoppa upp och bara rida en snabbis och se om jag kände någon skillnad, tro mig det var så mycket lättare att hitta knapparna på henne när hon är lite stel. Mamma förklarade allt super bra och jag var mer än nöjd med henne.

Sen åkte vi iväg till Zack,Cindy och Mona. Och om jag har saknat mina tjockishästar. Gav de havre,vatten och pysslade lite med dem medans mamma fixade vattnet. Åkte till Maden och gav de havre och klappade dem lite och kollade Palett's sår. Det så bättre bäst ut.

Sen efter lite åk i alla affärer (letade efter grädde men det var slut) så kom vi fram till Marie. En massa god mat och efterrätt blev- Spelade minigolf och hela alltet ;)

Idag ska alla hästarna ridas ut !

/jenny

Kommentarer
Postat av: allis

MAAAAASSSSSAAA bilder i varberg nudååå :D:D

2011-07-19 @ 22:45:06
URL: http://allislindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0