Grattis Fanny Teibl (14) år IDAG! :D

"Ja må hon leva , ja må hon leva , ja må hon leva ut till hundrade år ,,, blaaaablaaaaa ...

ETT FYRT FALLIT LEVE HO  LEVE ..
-Hipp hipp HURRA HURRA HURRA HURRA!!!
hihih grattis gumman! ett år närmare tills du är byxmyndig ;D
jaa nu har jag känt dig i 14 HELA år , och har inte ångrat något av dem .. vi har alltid roligt tsm och har alltid varit på hittiga ^^ , och det är en ära att få vara så nära kompis med dig , jag är stålt över att få kalla dig MIN kompis! .. Hur du kommit så långt med dina ponny's och hur du kämpar på var dag för att hålla igång alla 4 ponnys + att du tävlar och rider din mammas häst .. grymt stålt över dig gumman! <3
Kram och puss på dej !
älskade "bus" unge ;** <3

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har jag inte gjort så mycket faktist :S
Men jag gick ner till stallet ngn gång vid ... kanske 3? .. och kollaade till ponnyn MIN , sedan kollade vi lite på dressyr tävlingen som nu pågott sedan Torsdag tror jag? ilf jag blev GRYMT impad av alla duktiga dressyr ryttare , och blev as taggad på att få min ponny till en fin genomriden ponny ;)
så jag och mamma gick ner sent på kvällen och skulle rida min ponny .. och jag var på jätte glatt humör .. och det är då det är som bäst att rida dressyr? så allt var toppen .. tills hon bara slängde med huvudet .. och då tänkte jag framåt .. tänkte inte på ngt annat bara att hon skulle sluta rycka med huvudet ... men NEJ , inte det heller ? så jag saktade av till skrit och försökte om det slutade när jag släppte tyglarna ... men nej .. FAN vad sur jag blev på  mig själv .. då insåg jag hur jÄVLA kass jag är på allt .. så jag satt och försökte med alla metoder men det hjälpte INGET ALLS! så jag galloperade tillslut och då gjorde hon INGET med huvudet :S Så jag hittade hennes bästa gångart ilf ? men så saktade jag av och då kom det IGEN ? .. och mamma bara lätta .. och jag lätta --- > sen hör man .. lätta .. så jag lätta ... sen har jag lättat så mycket att ty glarna dinglar ...
-MEN KELLY HA KONTAKT FÖR FAN ! ... mamma blir då fan aldrig nöjd med mig ..
Det är det med min mamma ... hon vet ALDRIG när hon ska vara tyst.. hon tjötar och tjötar på mig hela tiden. och tycker ALDRIG att det är hästens fel? ... klart man inte ska skylla på hästens hela tiden ? .. och även om jag har en tendens att bli stark i handen när jag blir spend ... så var jag absolut INTE det idag ... och mamma tyckte endå att det var mitt fel .. sur tant ? gör det bättra själv då?
åååå vad sur jag är på henne ... jävligt pissed OFF !
------------------------
Aja , jag har Lidseberg att se fram imot imorgon ;)




En trött prins ;* <3



HAHAHHAHA - bästa bilden !<3 , sötaste rojsan ;D
bilderna för idag fick Prinsen , Sharon och Rojsan stå för .. hästarna som betyder ALLT!<3

//Kelly

Kommentarer
Postat av: Fanny Teibl !

TACK !!!! <3<33<3

2011-07-25 @ 20:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0