har inget att säga

Vet inte riktigt vad jag ska skriva eller göra. Jag vill bara åka iväg till Varberg och försvinna in i tävlingen och bara ha kul med alla vänner och hästar.

Kan ni fatta att för några årsen 2-3 år kanske så var det bara jag och min syster där som var där?
Nu i dagsläget så är det en massa som ska ner dit:

Allis Lindgren
Amanda Larsson
Malin och Hilde Hönsvik
Julia Erlach
Carolina Viden
Jag & Min syster
Matilda Juliusson

sen en massa mer nääsare även en massa människor som inte rider för klubben men som jag känner vilket är jätte kul !
Och jag vill bara att natten och packningen imon ska flyga fram och att lasta hästarna går jätte snabbt och sen drar vi iväg. Fast ska äta på Donken först påväg ner till Varberg så antar att vi åker lite tidigare. 
Hoppas jag har med mig allt. Det ska bli helt AWESOME att komma ner dit. 

Nu ska jag fixa tidsinställda som kommer upp på dagen, blir dock 2-3 st men ni får ta det som det blir. Uppdatering iaf! 


nytagen bild. he-he bjuder.

/jenny 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0