HarryPotter (L)

hejhej .. som överskriften säger så ska jag åka och kolla på sista filmen av Harrys "resa" spännande ;)
Jag har inte följt serien riktigt så , men jag såg del 1 . och den var grymt bra så man kan ju inte skita i sista ? (y)
ska nämligen åka och kolla på den i Edet med amanda .. så vi får vel se om den är bra ihop? .. den ska dessutom sändas i 3D ! G R Y M T ! .. jag tycker att det är grymt skojsigt att se i 3D , medans vissa säger att det inte är ngn skillnad? .. men jag tycker att det är jätte stor skillnad !
aja .. idag ska jag dessutom klippa gräset(y) så detta blir 3'e gången .. bara 7 gånger kvar ;) sedan får jag en IPHONE ! LOVE ;D

Nu taggar jag söndag .. det måste gå? , Annars vet jag inte vad jag gör .. orkar nog inte mera om det inte funkar ;/ så bara att hoppas på det bästa ?
Önska mig lycka till , och jag berättar hur det gått på söndag :P

ja somsagt nu ska jah ut och klippa gräset ..

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0