Idag blev det ingen ridning

pga av det där jäkla regnet. Det blev verkligen aldrig uppehåll men som tur är så kom Åsa upp hit med barnen. Åsa, Mamma, Jag och Emily tillbringade timmarna i stallet med bio-light och massage. Hästarna älskade det verkligen och det släppte där de var spända osv.
För första gången så fick jag bio-lighta och det var rätt kul.
Mormor har köpt en massage bok till mig, innan det var det flera lärorika böcker. Vissa tycker det låter tråkigt med att få böcker. Men jag tycker det verkligen är jätte kul då jag inte ägde några såna böcker innan men nu äger jag flera och det är super bra innehåll.

Packade i hästbussen som den här tjejen även var snabbast på att gissa. Jäklar vad grejer det är med. Kan rabbla upp allt imon då vi har bockat av vilka grejer som är packade. Vi har skrivit ner en lista.

Imon får vi se vad det blir för väder för jag måste verkligen rida ut. Är verkligen jätte taggad inför Varberg och vill att hästarna ska vara i bästa skick någonsin :)

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0