jag klarar inte av de

Jag kan inte publicera inlägget som jag tidigare nu hade skrivit precis, Alltför privat. Känner att jag kan berätta för mina närmaste. Inget i hästväg så don't worry. Eller jo en hästgrej men det lämnar vi nog utanför här då somsagt.
Kan inte säga för mycket för då blir det bara påhopp,sorg,lycka,gnäll,glädje,arga människor. Alla kommer reagera olika. Så nu lämnar vi detta.
______________________________________________________________
Jag kan ju säga nu att jag vill träffa Amanda. Min bästis Amanda som har funnits där i vårtochtorrt. Om du bara visste hur mycket jag älskar dig tjejen ! <3

/jenny


Kommentarer
Postat av: Amanda Larsson

Finns här för dig hjärtat <3 älskar dig mer än mycke! <3

2011-07-29 @ 22:12:37
Postat av: amanda

älskar dig jenny, kommer hem idag så träffas vi i veckan <3 oki?

2011-07-30 @ 11:10:43
URL: http://amandaliljevall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0