Kingsby Thistle ♥


'what we have once enjoyed we can never lose.
all that we love deeply becomes a part of us'

Jag älskar dig otroligt mycket Thistle. Din blick får en att spricka upp i ett leende. Hela du får mig att må bra.
Jag borde vara mer tacksam än vad jag är att jag har dig. För innan jag vet ordet så kan du vara borta ur min tävlingsvärld, min syster kommer få ta över dig och jag kommer aldrig hitta en som dig. Därför ska jag ta vara allt med dig, så som jag redan har gjort. Men du är värd så mycket min finaste kille!
Tänker inte lämna dig, Ska inte lämna dig!
/jenny

Kommentarer
Postat av: Frida ♥

Jättefin blogg ni har! :D

Kram

2011-07-30 @ 23:38:10
URL: http://fridablombergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0