LA med Ubbe

Fick 10 fel varav 2 tidsfel. Han hoppade super bra och bjöd ärligt på alla hinder. Sen mot kombination 6 A och B så stod han emot och drog mot utgången med jag fick han rak mot hindrerna. Sen är det en person som väntar på sin tur att starta (starta efter mig) som står klistrad mot den kombinationen så Ubbe tittar på hästen och studsar och då vägra han. Sen drog han på mot sista hindret som låg i nerförsbacke och jag gjorde ingen förhållning. Ett ner. Men jag klandrar absolut inte han för felen idag.
Inget kan göras om. Men vi har idag efteranmält i LA:n imon innan debuten i Msv B då vi tyckte det var tufft att bara gå in i en Msvb och hoppa.


Men han hoppade flera dm över varje hinder så det känns super bra inför imon bara att det öser ner regn just nu så underlaget lär bli lite si sådär imon. Men vi ska bara ta det lugnt och sikta på nollor. Så blir allt grymt.

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0