Lisseeeee .. gooaallll (y)

hejhej , har varit på Lisse absolut HELA dagen!
Det var tänkt att vi skulle gå på Lotta på lidseberg .. jaha och då skulle Ullrik Munter vara där .. och jag bara YES ! .. men nehe ,. vi åkt eist .. och då fanns det absolut inga köer :D
Idag åkte jag :
•Tolerado *stavning* -1 gång!
•Släng gungorna -1 gång!
•Schang hai *stavning* -2gånger!
•Balder - 1 gång . pga 50 min kö!
•Kanonen -1 gång!
•Spinrock -3 gånger!
•Höjd skräcken -1 gång!
•Uppsvinget -1 gång!
•Virvelvinden -1gång!
•Te kopparna -1 gång!
och sist men inte minst..... *trummor tack*!
ATMOS FEAR :S :O
kan knappt fatta det ! Att jag åkte Europas högsta frittfall? !
nattinatti .. från en gungande kelly ;D
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0