Lite om mig!

Hejhej :D
Jenny bad mig göra en liten fin prestation om mig själv? så här kommer den ;)
Mitt fullständiga namn är "Kelly , Elin , Marie , Wessling" och är född den 27 Jan 1997 .. alltså 14 !
Jag började mina skolår ett år tidigare och ska nu börja 9 an (y)
Jag bor i Göta som ligger några mil från Göteborg , och tävlar för LERK (lilla edets ridklubb)
Nu för tillfället har vi 2 st ponnysar i min familj , varav ena är min foder ponny som jag haft i snart 2 och ett halft år!
I mina dagar har jag tävlat t.o.m MSV med min c-ponnyoch tränat upp til 125cm (enstaka hinder!) och upp till l.b med min/ Min systers D-ponny och hunnit träna upp till 130 cm :O
Jag lärde känna Jenny-benny-bus ;) , från första början BDB :S och har där ifrån snackat och sånt ;9 Efter det så träffades vi på tävlingar , och en dag bestämmde vi oss för att träffas .. och då var vi först hemma hos henne och sedan åkte vi hem till mig (y) vi hade jävligt sköjj . och ska snart träffas igen HOPPAS JAG? hahah nä men jag och hon har inte haft tid att träffas så , det måste vi skärpa oss med ;)
Sharon är ett 14 årigt sto alltså föd 1997 (som jag ;)
Hon är exakt 136.6 cm i mankhöjd alltså C-ponny ..
Hon är en liten personlig dam som brinner för hoppningen ! hon ställer upp till 110% och gör sällan fel . På sistonde har det gått upp och ner , men det beror helt enkelt på att jag börjat bli för lång och vinglar lite hit och dit, och därför vi snart skall lämna tillbaka henne ://
Älskar henne otroligt mycket och det kommer vara otroligt svårt att lämna tilbaka henne :'(
Detta är Prins Achra Vaumirpa som är en 12 årig  D-ponny valack! han har ett hjärta av guld och är älskad av alla! när vi fick honom för 2 år sedan då min syster skulle ha honom , så hade han ingen bra frambens teknik , men nu har han börjat få klämm på den och kommit upp till l.b med mig på ca 5 tävlingar (y) jag och han har dessutom tränat 120 banor och 130 hinder "stålt?" hahah nä men han är guld värd! gör allt för sin ryttare inom hoppningen .. anntingen över,under eller igenom ;D
Puss på han (y)
Det var lite om mig .. berätta gärna lite om er själva ? .. det gör det lättare för oss att heva vad vi ska blogga om ;)
pussss <3
snart ett inläg till (y)
//kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0