Om mina ponnys var människor ?

hejhej .. detta inläget ska handla om något jag och Fanny snackade om förut..
Närmligen , "om mina ponnys var männikor , skulle nog dom vara .."
så jag börjar med
Sharon! <3
Eftersom att Sharon är en bitch i hagen , och sådär lagom söt .. Hon är värsta "diva" och gillar att visa upp sig!
så jag skulle nog säga att hon skulle vara :
•En 14'is!
•En som smörade för alla !
•Skulle vara typ en hejarklacks ledare?
Men jag tror att hon skulle se ut som ashley tisdale?

vad tycker ni ? ^^<3

ockej okej .. nästa ponny ;D
Prinsen!<3
Prinsen har alltid varit den "snälla" typen , som gör ALLT man ber den om ? , han ställer sällan till med problem. helt enkelt no broblemo ? ;D
Jag skulle nog säga att han skulle vara:
•Pluggis?
•Men fortfarande snygg?
•Alla skulle vilja vara omkring honom?
Men jag tror att hon skulle se ut som taylor lautner?

oohhh , så HET!
Nästa ponnyyy ! :D
Rojsan!<3
En ängel i ALL hanteribng , går med på allt .. skulle aldrig göra något BARA för att? hoppar gudomligt , och skulle aldrig riva!
Lite av den tunna "typen" , men fortfarande inte "spinki" .. så




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0