Packat och klart...

Fast nej. Massa hästutrustning kvar ink täcken osv. Men mina kläder är klara och ska bara leta efter min kära regnrock som Mormor har köpt mig men som försvann efter några gånger när jag hängde den i stallet men den var inte kvar där. Så antar att det ligger inne i huset.

(bild från http://hooks.se)
Sen så ska jag lägga in fler täcken i hästbussen eftersom vi inte riktigt vet hur vädret blir. Så just nu har jag packat till mina hästar:
* 2 regntäcken
(lånad bild från google)
* 3 fleece. Varav ett med hals.
* 2 pyjamas. Dvs ett de kan sova i om det är kyligt på natten
* 2 ländtäcken (nääs)
(lånad bild från allislindgren)
Och det är bara täcken. Massa mer grejer är packade !

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0