Planering - tävling

Ska till Göteborgs Fältrittklubb den 19 augusti. Tävlingen är från 19 till 21 men vi ska bara dit på fredagen. 4 hästar ska med.

Emily tar med sig Goliat och Lilleman.

Jag tar med mig Ubbe och Thistle. Ubbe går LA - MSV och Thistle tror jag ska gå LB - LA. Inte helt hundra en.

Men sen frågade mamma om vi skulle lägga in en tävling emellan eller om vi ska träna. Hon och jag kom överens om att jag skulle få hoppa Mamma's storhäst Palett. Världens roligaste storhäst. Vi ska träna på 120 cm, eftersom jag inte tycker 110 är högt längre (lång tid tbx) men 120 är rätt stort. Så ska jag få hoppa Palett för hon är hundra säker och större och jag ska känna att jag är säker på den höjden och Palett är väldigt lättriden och om jag gör fel så säger hon till direkt skillnad från Ubbe som gör som jag säger. Jag vill korrekera rätt och leda han på rätt väg och det kommer jag göra med Palett och Mammas hjälp.

Så nu är det hårdträning med alla hästar men även mig själv.

Bild tagen av: Johanna Blomqvist :)
/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0