slapp dag

Jag vet inte varför men idag är det en sån där dag då man inte orkar göra något. Är jäkligt grinig och på dåligt humör. Ska kolla på en film till sen blir jag på bättre humör när jag ska rida ponnysarna. Bara en skritt tur idag då det har hoppat hela helgen.

Igår stor böldade jag till " A walk to remember " den är så fin filmen. Och det var precis det jag behöve, gråta ut. Och när jag gråter tänker jag på alla hemska och negativa saker i mitt liv så jag börjar gråta ännu mer och sen blir de i filmen lyckligare efter ett tag och då ser jag bara bra och positiva saker i mitt liv. Då har man humörsvägningar men det är inte alltid så men oftast.

Har packat ur hästbussen så nu ska den åka hem till dess ägare. Har börjat fjäska för pappa att köpa en .. svajar lite på nja. Eller iaf en ny och fräsch transport.. och det svajar på nja där med.

Men får se hur uppdateringen blir då jag inte orkar blogga. Inte alls idag och Kelly iväg på Liseberg. Så blir mer inlägg ikväll. Hoppas ni har förstålese för detta !!

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0