Städning m.m sedan ----> FALSTERBO ---> Skoorreeee ;D

hejehej blogggeeen ;D
Imorgon Åker jag och Gabbiih till Falsterbo JÄVLIGT SKÖJJ!
Och jag håller på att packa för fullt , senare ska jag försöka klippa gräset , och stryka skjortor.. moneymoney ;)
Senare , kanske vara med kompis eller ngt (Y)
Tänkte slänga upp packnings listan ;)
•Underkläder 4st par!
•BH 3st!
•Strumpor 4st!
•2 Par shorts!
•1Par jeans!
•1 Par mjukis !
•4 olika överdelar!
•2 st tjock tröjor !
•Smink!
•Tandborste!
•2 par bekinisar !
•Moneymoney!(L)
•Converse , och gladiator skor!
•Solkräm!
•2 st brillooorrr (Y) !
hahaha nu kommer jag inte på ngt mera ;D
har säkert glömmt ngt?!
HAHAHAH .. jag och Gabbiih gumman!
oohhh vi kommer ha jävligt sköjj .. och IMORGON åker vi dit!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
xoxo

Kommentarer
Postat av: gabbiiih wingård

hahahah fan vilken nice bild :D jo du om vi kommer ha ! de kmr bli awesome :$ <3

2011-07-04 @ 17:41:32
URL: http://gabbiihwingard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0