Tjeenare ;D

Idag har jag unnit med massa .. allt från att ränsa ogräs i hagen till att käka glass och pommes nere vid grillen ;)
Snart blir det att grilla med la Famille ;D
hehe .. sedan dega framför Tv'n ;)
tänkte skriva 10 sanningar om mig själv? hehe låter inte så dumt va ? ;D
#1 Jag är väldigt lat och städar sällan rummet!
#2 Jag stör mig ALLTID lika mycket på den lilla trekanten som blir kvar efter vindrute-torkaren :S
#3 Jag tycker att det är läskigt att rida på stora hästar x))
#4 Jag kan inte sova om jag inte fått kolla FB ;S
#5 Jag är mörkrädd !
#6 Jag skulle inte kunna leva utan Coca Cola (L)
#7 Jag har ridit i 11 år!
#8 Jag var en duktig kånståkare en gång i tiden !
#9 Jag har färgat mitt hår en gång på en toalett :O
#10 Jag har aldrig haft en egen häst ;(
hahaha nu kanske ni vet lite mera om mig? ;D <3
xoxo
//kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0