Träning med Ubbe 31 juli

Ska träna Ubbe idag för Emma. Träningen börjar två så vi får åka härifrån en stund innan. Sitter och funderar vilket schabrak jag ska ta?

Tror jag tar JW schabraket. Passar sadeln och de bättre. Använder de bara på träning och tävling. Ursnyggt om du frågar mig.

Nu ska jag städa rummet och fixa lite. Ser verkligen som någon har släppt en bomb med saker; papper,kläder,väskor osv. Undra hur det kan bli så?
Men jag återkommer med uppdateringen när jag har tränat.


'allt som vi verkligen älskar är oersättligt och allt som vi kunnat tänka oss ersätta har vi aldrig i sanning älskat'

/jenny

Kommentarer
Postat av: Moa! <3

Om måla huset ;)

Sv: Tack så mycket för svaret :) Kommer ha stor nytta av detta.



Är bara nyfiken, hur hittade du till min blogg?

2011-07-31 @ 13:42:09
URL: http://moabblogg.blogg.se/
Postat av: Moa! <3

Sv. Okeej :)

2011-07-31 @ 18:30:59
URL: http://moabblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0