Träning

ÅÅÅH va kul det var igår. HAHA, vi åkte Atmosfear antal gånger så den är knappt rolig längre men man vill ändå åka mer och mer.
Vi åkte en massa igår och vi köpte mat ink heliumballong. Ni kan ju gissa vad vi gjorde med den?
Lugnt, filmer och bilder kommer upp så fort jag har tid idag.

För nu ska jag ut och borsta Twixan och packa hennes grejer då Amanda ska träna henne för Malin och Amanda packar Thistle och Goliat's grejer och fixar dem.
Alla vi tre, Amanda, Jag och Emily ska träna för Malin idag.

Och för att Amanda ska slippa åka hit fixa Twixy och åka ner så fixar jag det.

Och nu måste jag sluta för nu har jag bråttom för vi ska snart åka. Om 45 min!

Ett smakprov:

Emily smygfota ;)
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0