Vaken med tuppen

Jag vaknade tio i 7 av att Pappa ringde mig och sa att jag skulle komma hem och ta Fanny. Han skulle iväg med Ulf och kolla om man kunde slå hö på något ställe som de har fått lov till. Sen när pappa kom hem igen (kvart i 8) så släppte jag ut hästarna som sov inne här hemma. Twixan och Mona var redan ute då jag och My släppte ut dem innan vi gick hem. 

Så nu ska jag byta om och gå bort med Ubbe till paddocken och se hur han är när man longerar han då jag aldrig har gjort det med han.

Sen ställer jag in Ubbe i en box där och rider ut barbacka på Twixy och så får jag rida i hagen med Mona då hon har tappat en sko. Jag ska passa på att leta efter Twixans grimma och flyghuva.

Sen ska jag åka med Pappa när han ska till jobbet. Men han släpper av mig vid Maden där 4 av hästarna går på bete. Amanda Liljevall kommer dit och rider med mig. Sen antar jag att vi ska till Catania och sen till Zack och Cindy.

Det är en hel del att göra idag men hästarna på Maden ska få gå lång runda idag. Finns jätte fina och långa rundor där. Så det ska bli kul att rida dem med Amanda :)

Nu måste jag äta frukost innan jag går ut, kom på att jag inte har gjort det. Men får se hur uppdatering blir idag.

Bilden ovan är från Varberg förra året. Iår kommer det bli så mycket bättre än förra året då det är mer kompisar som ska ner dit. Thistle och Ubbe ska med ner. Debut i Msv med Ubbe. Thistle ska gå cupen. Helt galet hur bäst det kommer bli !
Cindys Resultat förra året.
Fredag Lc - rev sistsa hindret. 4 fel
Lördag Lb - 4 fel
Söndag Lc (consilation, Stavning.) 4 fel från A-final. Alltså B-final- 0 fel.

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0