varbergshoppet

Imon bär det av. Ska packa in det sista i hästbussen och kläder i husvagnen.
Thistle går kräft cupen, Lb - La - och om jag kommer till A-final hoppar han La+5 annars Lb om man kommer till B-final.
Ubbe går på Lördag och Söndag. Lördag  - La och på söndag Msvb. Och det blir även debuten i Msvb med Ubbe.

Nu har jag även mockat Thistle och Ubbes boxar och Twixan har http://aamandalarsson.bloggplatsen.se och hennes mamma hämtat upp.

Ska försöka rida hästarna i det minsta regnet men ser ut som det blir sol nu. Hoppas att det håller i sig så att jag kan rida ordentligt.

Uppdaterar mer senare. Har lite tidsinställda att fixa senare när jag är borta. Kommer förmodligen 2 per dag om jag har tillräckligt mycket att skriva om.
För Varbergshoppet kommer bli helt galet bra. Vänner, hästar, grill och ryttarkvällar genom hela tävllingen och självklart själva hoppningen. Hoppas också att regnet håller sig borta för det vill jag inte ha. Komma bli bäst !!
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0