13 juni

Har haft lov i 3 dagar nu och all tid har gått till mina hästar. Men ska snart träffa min fina vänner och vara lite sociala med dem :)

Red ut Thistle förut. Han var galet pigg. Men han hade rätt till att vara de då han har vilat 2 dagar men har gått en promenix en av dem men han springer ju inte av sig lika mycket energi som när man rider ut eller i paddocken.
Men han skötte sig ändå.

Nu kollar jag på CSI på kanal 5, sen blir det en annan serie.

Sen efter det ska jag fixa en massa tidsinställda som kommer under dagen imon :)
Alltid lite kul att ha uppdatering när man inte är inne. Kan ju smsa blogga också så blir det full eliiit bloggning.

Nä, nu ska jag kolla på CSI och mer uppdatering senare ikväll :D

en bild strax efter all snö försvann :D
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0