14 juni, hästar

Jag har nu ridit Thistle och Goliat i sommarhagen. Red först lite markarbete sen lite "kul" ridning :)
Red Twixy nu när jag kom hem i paddocken. Hon var väldigt stel så fick ta gramanen i ca 10 min då det verkligen inte går att jobba henne på de bettet hon har nu.. Så imon blir de remont nosgrimma på henne också då det är lättast att rida på i dressyren och det är väldigt snyggt :)

Mona tog Emily och red ut på med sin kompis Felicia som red Lilleman.

Nu måste jag skynda mig ner och äta så jag kan springa ut och rida Ubbe lite lugnt med äpplebettet.

Jag ska få blogga åt Amanda Larsson nu när hon ska till turklandet. Så kolla bloggen där ska skriva en massa åt henne för det är hon värd den lilla sockertoppen! <3

Uppdaterar mer sen, bilder från dagen kommer självklart upp senare !

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0