18 juni

Nu sitter jag hemma hos grannen med min data och har inget liv alls till 100%
Ska vara här tills på Tisdag :)
Men om jag har tur så kanske Siri bästa Helin kommer hit imon och gör mig lite sällskap.
Om det nu är bra väder så kanske vi rider lite ponnys då Siri har fattat lite tycke för hästar nu (hon är en stads människa egentligen) men nu är hon bonde.

Och jag hoppas verkligen på att hon tänker sova över hos mig, men det var nog det vi planerade. Är alldels för trött för att planera egentligen men tror det var så vi sa. Och om jag är snäll så får jag kanske åker med henne hem eller så tvingar jag henne att stanna en natt till.
hihi, får se på vilket humör jag är på. haha.

Jag som är så snäll bjuder på Siri's face!

min finaste och sötaste bästis.
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0