9 juni

Förlåt för min dåliga uppdatering.
Men nu är det så att vårat internet har krånglat fram och tillbaks sen ovädret sen igår hade jag absolut ingen tid till att blogga.

Men tänkte säga att jag hopptränade min bebis till storhäst, Otto som han kallas. Andra gången i hans liv han hopptränar.
Förra veckan snubblade han över och kickade en massa men igår så var han en riktig ängel. Inga onödiga kickar, jätte fina och runda språng över hinderna, jobbar i form.
Han är så otroligt lättlärd den hästen, han vill liksom alltid försöka och man märker att han Älskar att hoppa.
Så det känns riktigt bra nu och han är ju min framtida hopp/stor häst.  Så allt ser ljust ut och jag är mycket medveten att jag kan få ett bakslag. Men tänk bara framåt.
Och kan också påpeka att hinderna ligger på 40-60 cm på träningen. Bebis höjd till bebis-gruppen.


Idag var de städdag i skolan. Städade lite men kom sent då jag missade bussen som gick alldeles för tidigt. Sen gick vi och bada på playan med snaaaart 9c.
De började självklart spöregna men de stoppade inte våran klass. Badade som galningar. Gick till skolan sen vid halv ett och bytte om sen bussen hem.

BILDER KOMMER FRÅN BADET Å MASSA. :)

Nu måste jag skynda mig att ta in hästarna som är ute. Blev en massa text men ni får stå ut, det kommer bilder när jag kommer in igen.

puss
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0