Åttan som inte blev sig lik.

Började kvart över tio med mentorstid, fick städa ur skåpen. Slängde en massa böcker och papper.
Sen EA, men eftersom skolan leder mot sitt slut har vi inget att jobba med så vi fick gå ifrån lektionen.
Nästa lektion var NO men så hade vi håltimme så jag var med Thildus så gick vi och träffa Frida så gick vi även runt på stan och hem till Frida, sååååhäär fint rum har hon vill jag bara påpeka :)

Kollade på film på NO, tusen gånger starkare. Riktigt bra då jag sett den innan. Jag fick sluta tidigare då jag skulle till studentfirandet på Nolhaga.
________________________________________________________________
Så det var min sista riktigt skoldag i 8:an
Tänk va halva 2011 har flygit in i sommarn och nu är 8:an slut för mig om en vecka.
Det känns helt otroligt. Kan inte fatta de. Och det har hänt så mycket för mig i åttan. Kärlek kommer och går men vänner består har inte hållt precis. Jag har blivit sviken och sårad alldeles för mycket nu hela åttan.
Jag vet, jag borde ha lite skin på näsan men just de som har vart svårast har jag inte accepterat än.

Åttan 2010 ändrades jag helt. Hängde med min bästisar, Anna och Nanja. Älskade de mest utav allt. Så kul som vi hade, så mycket vi gick igenom. Trodde helt ärligt att jag aldrig skulle få uppleva det som jag har gjort.
Jag vet inte vad jag ska göra för att tacka er tjejer.
Åttan 2011 ändrades jag igen. I februari. Jag slutade va med Anna och Nanja pga privata grejer. Jag började vara med Siri, min nuvarande bästis. Jasse är jag med också. Men Siri och jag känns liksom så jäkla bra :)
Men det finns stunder jag saknar tiderna med Anna och Nanja. Jag vet att jag ändå hör hemma med dem, mina fina vänner. Jag tänker tillbaks på vad vi har upplevt. Men nu har vi inget gemensamt. Inte i skolan.
Känns som jag bara sitter där och låtsas att jag passar in.
Men jag saknar de, så otroligt mycket. Jag vill vara med dem. De betyder så mycket för mig. Jag vet inte varför jag har ändrats så mycket som jag har gjort... säkert pga av allt som har hänt.
Jag vet att jag alltid kommer älska de två tjejerna mest utav allt, mina flickor! <3

Jag har förlorat några få knappt någon men har hittat miljontals nya vänner. Så underbart livet är då.

Så nya tag, nytt sommarlov.
Anna, Nanja och Siri... beredda att köra gärnet nudå?
Glömma det gamla och ta nya tag ?
Jag älskar er tjejer. mer än allt.

/jenny

skrev av mig lite, inget häst. Åttan har självklart
haft med sig mycket mer å roligare grejer. Men detta var bara för att skriva av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0