dagen idag

Jag vaknade för en timma sen och gick ner och åt frukost. Väldigt intressant tycker jag.
Nejmen jag ska skritta ut Twixan så tar Emily Mona. Om ni har tur så kanske vi gör en V-blogg?
Längesedan nu så tyckte att det var dags att göra en snart.

Sen är det Palett och Lana som är här hemma som My och kanske mamma ska rida Palett - beror på när hon vaknar, annars tar jag henne. Sen åker de ner på ett sommarbete tillsammans med Zack och Cindy som redan är där. Så då rider vi Zack och Cindy som får röra sina tjocka magar.

Sen blir det övriga hästar som är på det andra sommarbetet som ska ridas. En lång tur där med alla 4.

Nu ska jag sätta på mig ett linne ist för en stor t-shirt, inga shorts för shorts har jag redan på mig. he-he


Börjar ta lite bilder som ni inte sett på bloggen tidigare - här är visa tävlingsbilder från bork som ni inte har sett. Det är bilder som är nära och perfekt skärpa och hela alltet. Jag tyckte det för mycket bilder när jag skulle lägga ut bilder från Bork när jag hade tävlat div1.
Så lägger ut en lite då och då!

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0