Dagens Ros

Dagens ros går till den här grymma tjejen som har peppat och fått mig att må bra när jag inte vart på topp. Hjälpt mig med mina hästar. Hon är så lugn och fin i sin ridning. Stressar absolut inget fram. Allt tar sin tid.
Hon är en av de få jag vågat sätta upp på Cindy när hon var som galnast. Ska snart sätta upp henne igen då Cindy har blivit mycket bättre.
Men jag och tjejen här har så otroligt många och roliga minnen bl.a tjejerna på klitterholm, bullsäkring, strumpor på huvudet och ännu mer.
Hon är mer känd som ROLF för mig. Och jag är så jäkla glad att jag har henne som vän. Jag vet att hon läser detta nu min lilla Rolf <3

Ni som undrar vem det är så är de några rader ner.

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Moa Andersson @ fb. Min Rolf <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0