Dålig Update ? - yes -

Hejhej .. förlåt för dålig update ! .. inte O K
Så jag tänkte snabbt rabbla igenom vad som hänt sen midsommar ... om ni orkar läsa?
Midsommar
Midsommaren började med att jag följde med Amanda hem. Hennes pappa hämtade oss nere på grillen .. och vet ni vad? .. hahahahah han hämtade oss i en traktor (Y) aja .. ilf det tog ca 20min-1 halvtimma .
När vi kom fram tog jag och Amanda varsin macka . Efter det så duschade Amanda och jag plattade håret så länge. När hon fönat håret plattade jag sedan hennes hår också. När det var färdigt .. så plockade hon ut lite kläder till mig och henne .. eftersom att jag inte hade med mig några "midsommar kläder" .. så körde vi till västerlanda och vi firade tillsamans med hennes familj. HAHAH jätte sköööön familj (Y)
Vi fick också en MASSA MASSA jordgubbar och godis (Mumssss)
Efter att ha varit där ett tag körde amandas pappa hem oss . Där började vi sjunga sing star .. och när vi tröttnade på det gick vi ut och åkte 4-hjuling (Y)
När det blev lite kallt åkte vi tillbaka till huset för att där kolla på "One tree hill" Ä L S K A ! säger jag bara ! satt och kollade på den från 9/halv 10 till kl 6 HAHAH inte bra ;) vi gick också ner ett antal gånger far att hämta ngt sött som O'boy , choklad eller Jordgubbar med grädde :D
Jätte trevlig midsommar (y)
Midsommar-Dagen
Dagen började med att jag fick ettt samtal vid ungefär 11 tiden från mamma ! Hon skulle hämta mig , för att vi skulle nämligen flytta pollarna till en annan gräs hage ute i Lödöse (y)
Så när vi lämnat av dom åkte vi hem för att sedan åka till Trollhättan . Vi skulle träffa gunnars kompis och min lille bror (y) Det blev en lyckad kväll och vi stannade där till ungefär 12 / Halv 1 ? .. så jag sov lite smått i bilen :P
Söndag
Dagen började med att åka till Gbg för att hämta Nathalie vid flygplatsen. Efter det åkte vi till ett ställen några minuter bort från flygplatesn och åt lunch. Efter det Schoppade vi lite kläder , på en affär som heter Cinco ! jätte snygga kläder ,, som kommer fån te:x Veromoda och sånt ... Ä L S K A .. eftersom att jag LOVE märkes grejs ;) heheh .. ilf kommer lite bilder från grejerna (Y)
Linne Fram-Bak !
Only
199:-

Blus kort ?
Vet inte märket .. men från Veromoda kanske ?
349:-


Hoddie SNYGG ?!
Only
209:-
Efter att vi hade Schoppat lite åkte vi till pollarna för att rida :)
Sedan kommer vicki hem (en utav de 3 "barnen" som bor där!) och ropar .. jaaaa ni kan ju sova över .. såå ja det gjorde vi ilf .. och så hjälpte Isa mig att rida prinsen idag .. och när jag kom hem klippte jag gräs och städade rum .. såå i slutet av Sommaren kommer jag att få en Iphone .. förhoppningsvis ;D
Aja nu ska jag chilla lite
pussspusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0