Gabriella Wingård !♥♥

Hejhej !
Detta inläget ska handla om en jävligt viktig person för  mig!
Nämligen min vän/SYSTER Gabriella Wingård!
Du är en så jävla bra person. Att du kan ha med och vara så himla glad varje dag? Hur du slänger med dina skämt hit och dit och inte bryr dig om någon annan ska tycka dem är roliga .
Sättet du ser på en varje dag. Man känner sig så speciell och uppskattad .Jag ska tala om för dig att jag aldrig känner mig oälskad när jag är omkring dig , för du finns alltid där och vet när man behöver hjälp. När man känner sig nere lyckas du alltid få en att må bättre. Vi kan prata om allt .. och då menar jag allt .. det kan vara allt fån muffins till familje problem. Men vad man än pratar om vet man att DU säger vad du tycker och tänker om vissa saker.
Jag vet inte om jag fick ur allt jag känner om dig .. men du är min "syster" och min bästa vän. Och jag kommer alltid älska dig, och ser upp till dig  ... Tills döden skiljer oss åt .. men även då kommer jag sitta bland molnen och kika ner .. Du är min ängel från ovan !
Puss .. din Kelly<3



Tihihihi .. nu är det faktist så att jag och lille Gabbiihh har bokat till Falsterbo och ska söva på campingen med hennes familj från den 5e Juli till 7 Juli L Y C K A !  Så vi kommer ha bästkul som rockar fett! ;D

Senare komme mera update då jag ska göra header för gabbihs blogg ;D
Besök!
-->http://gabbiihwingard.blogg.se/


xoxo


Kommentarer
Postat av: gabbiih

aww fyfan kelly <3 älskar dig så mycke syster! så jävla glad att jag träffade diiig <3 du är bäst så underbar och roooolig! vi kommer rocka sönder på falsterbooo längtar som faaaaaaaan! <333333 du är min syster för alltid ingen kan skilja oss åt <3333 puss på dig(L)

2011-06-20 @ 09:07:13
URL: http://gabbiihwingard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0